Volgers

maandag 28 november 2016

Verjaardags post Rimmie.

Verjaardags post voor Rimmie.

Afgelopen week was Rimmie jarig en voor haar heb ik dit kaartje gemaakt. Hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad. Bij een verjaardag hooren natuurlijk ook cadeautjes. Het enige probleem is dat ik Rimmie niet zo goed ken. Daarom heb ik ervoor gekozen om als cadeautje een doosje merci te geven. Altijd goed en lekker.

Doordat ik de laatste paar weken erg druk ben met werk en ander werk en ik al beloofd had om een kaartje te sturen, heb ik ervoor gekozen om voor mijn doen een "simpelere" kaart te maken en het cadeautje in dezelfde stijl in te pakken.



Voor de kaart heb ik een kraft kaart dubbel gevouwen en helemaal bestempeld met het verjaardags liedje. Snijd van zwart een vierkant van 13 x 13 cm en van designpapier een vierkant van 12,5 x 12,5 cm en plak deze op de kaart. Neem de cijfers 2x over op zwart en 2x over op glitter papier, knip deze uit en plak ze iets verschoven van elkaar op. Je kaart is klaar.

Bij het cadeautje heb ik het op dezelfde manier gedaan. Pak het met kraft kleurig cadeaupapier in en bestempel het met het verjaardags liedje. Stans de strik uit in zwart en glitter en plak deze ook iets verschoven van elkaar op. En je cadeautje is ook klaar.


Gebruikte producten:
Pk9114 kraft 15x15 cm.
Pb7050 eline's babies.
Ca3121 glitter paper gold.
Ca3110 party numbers klein.
Cs0963 versjes verjaardag.
Lr0447 strik.
Memento tuxedo black.

Hoop dat jullie het weer een leuk blog vinden en reacties zijn altijd welkom.

Liefs Sabine.



2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Sabine! De cijfers in glitter zijn een leuke touch en wat lief dat je er een doosje Merci bij hebt gedaan!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Chantal. Bij een verjaardag hoort eigenlijk taart, maar om dat nu op te sturen is niet zo een succes. Dan maar een doosje merci, ook erg lekker.
      Liefs Sabine

      Verwijderen