Volgers

maandag 5 september 2016

Designer van de maand.

Designer van de maand #3.

Vandaag plaats ik alweer mijn 3de kaartje als designer van de maand. Vind de mixed media stempels zo fijn om mee te werken dat ik vandaag gekozen heb om ze samen met de fat cat te gebruiken.

De kaart is 10,5 x 16 cm. Neem een stuk zwart van 21 x 16 cm en vouw deze dubbel.
Neem een stuk aquarel papier van 10 x 15,5 cm. Stempel de fat cat in het midden en stempel de fat cat nog eens op een stuk papier en knip deze uit. Het uitgeknipte stuk leg je nu op de kat zodat deze wit blijft. Daarna heb ik de kaart bewerkt met distress ink, worn lipstick en de randen met abandoned coral. Daarna heb ik de mixed media stempels aangebracht met carved pumpkin, candied apple en color box gold. De sterren heb ik nog met goud bewerkt. Breng nog wat water spetters toe en als laatste heb ik de tekst i'm a star gestempeld. Voeg nog een paar enamel dots toe en plak je kaart op de zwarte kaart.



Gebruikte producten:
Mm1606 texture stamp circles.
Mm1607 texture stamp splatters.
Mm1608 texture stamp dots.
Mm1611 background stamp fat cat.
Ec0159 eline's handlettering stamps.
Pl4510 enamel dots gold & silver.
Aqaurelblock schut 300 grams.
Memento inkt: tuxedo black.
Distress ink: worn lipstick, abandoned coral, carved pumpkin, candied apple.
Color box pigment stamp gold.

Hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden en reacties zijn welkom.

Liefs Sabine.



3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart!
    Mooie kleuren.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bij mij vandaag de skinny kat, bij jou de supertoffe fat cat... Héél mooi hoe je deze kaart gemaakt hebt!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. En heb ook even keken bij jou skinny cat en die is ook super geworden.

      Verwijderen