Volgers

maandag 26 september 2016

Designer van de maand.

Designer van de maand #9.

Vandaag heb ik een mixed media kaartje gemaakt voor designer van de maand.  Ik heb dit kaartje op een heel simpele manier gemaakt. Het hoeft niet altijd druk en vol te zijn. Al is dit wel moeilijk voor mij.

Kaartje is 11,5cm x 14,5cm.
Neem een witte kaart van 11,5cm x 29cm en vouw deze dubbel. Stans het grootse vierkant uit een aquarel papier. Stempel de poes erop en kleur deze in met aquarel verf en goud inkt. Neem een roze papier in dezelfde kleur als die bij de poes gebruikt is. (Dit hoeft geen roze te zijn, maar ik heb voor roze gekozen.) Plak hier het vierkant met de poes op en knip ongeveer 3mm er vanaf een "distressed" vierkant uit. Plak dit geheel met foam blokjes op je kaart. Stempel nog een tekst, in mijn geval gefeliciteerd en plak nog een paar enamel dots op.




Gebruikte producten:
Mm1611 background fat cat.
Ec0159 eline's handlettering stamps.
Pl4510 enamel dots gold en silver.
Pl4512 enamel dots baby pink.
Cr1375 basic shapes distressed square.
Colorbox pigment gold.
Van gogh aqaurel verf.
Aqaurel papier


Hoop dat jullie het weer een leuk blog vinden en reacties zijn welkom.

Liefs sabine.



1 opmerking: