Volgers

donderdag 22 september 2016

Designer van de maand.

Designer van de maand #8.

Laatst was de crea vak beurs, en daar heb ik bij de stand van Kippers dit deco board van mdf gekregen. Daar ben ik mee aan de slag gegaan voor de designer van de maand.

De plankjes kan je naar eigen keuze decoreren, ik heb ervoor gekozen om het als naam bord bij de deur te kunnen hangen.




De plankjes heb ik eerst in de gesso gezet, 3 lagen. Na elke laag goed laten drogen. Daarna heb ik met wit parelmoer en zilver acrylverf met een spons kwast wat strepen/vlekken erop gemaakt. Daarna heb ik met dylusions ink spray campso teal her en der gespoten, wel ver er vanaf anders krijg je te dikke/ dichte vlekken. Maak sneeuw/ijs randjes op elk plankje met een sneeuwpen en ijskristallen.  Met zwarte verf heb ik de letters erop getekent, daarna ingeverft met gesso gemixed met dylusion campso teal. Het zwart werd toch te hard voorbij de rest. Stans nu alle mallen en bewerk het papier zodat de bloemen en takjes wat echter lijken. Dit kan je opplakken op het bovenste en onderste plankje. Plak wat diamond gems en enamel dots op de plankjes en spuit met dylusions white linen over het hele geheel zodat het lijkt op sneeuw.



Gebruikte producten:
Ca3104 snow paper.
Ca3122 glitter paper silver.
Ca3127 decoration paper silver.
Pl4509 enamel dots christmas.
Pl4511 enamel dots cold as ice.
Ju0932 diamond gems wit/ zilver.
Ju0938 diamond gems blue.
Ju0949 ribbons.
Lr0435 petra's poinsettia.
Lr0437 petra's twigs set.
Lr0438 petra's larix.
Cr1378 tiny's pine tree branch.
Viva 3d schnee tube.
Viva eiskristall.
Acrylverf zilver, wit parelmoer, zwart.
Gesso.
Dylusions ink spray: campso teal, white linen.

Het is wat anders dan een kaart maar vond het wel super leuk om te maken. Hoop dat jullie het ook weer een leuk blog vinden en reacties zijn altijd welkom.

Liefs Sabine.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten