Volgers

maandag 29 augustus 2016

Designer van de maand September.

Designer van de maand September #1.

Een paar maandjes geleden heb ik gevraagd of ik een keer designer vd maand bij Marianne Design mag zijn, en dat mocht. Whoop whoop. Vind het allemaal wel heel spannend hoor.

Vandaag mijn 1ste post als designer vd maand. Deze maand zijn er eigenlijk 2 collecties uitgekomen, de mooie kerst mallen en de mixed media stempels.
Ik begin met de mixed media stempels, vind het zelf nog een beetje te warm voor kerst kaarten.



Afgelopen week was Winnie Kleiberg jarig, ze houd van katten dus dat kwam voor mij goed uit. Heb er gelijk gebruik van gemaakt dat ik deze mooie poezen stempel al in huis had.

De kaart is 15,5 bij 11 cm. De poes heb ik met verschillende distress inktjes ingekleurd op een wat gladder aquarel papier.

Gebruikte producten:
Mm1611 fat cat.
Ec0159 Eline's handlettering stamps.
Pl4513 enamel dots baby blue.
Aquarelblock Schut, glad 300 grams.
Memento inkt: tuxedo black.
Colorbox pigment gold.
Distress ink: twisted citron, cracked pistachio, evergreen bough, worn lipstick, antique linen, hickory smoke, vintage photo, walnut stain, groundespresso, black soot.


Hoop dat jullie het weer een leuke blog vinden en reacties zijn welkom.

Liefs Sabine.



6 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk voor je Sabine! Volger ben ik al van je! Je eerste creatie is prachtig!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje ben meteen volger geworden, veel plezier als GDT bij MD. Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart! Heb deze ook besteld!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nancy, ook dat je volger bent geworden. De hele mixed media serie is geweldig.

      Verwijderen