Volgers

donderdag 7 januari 2016

liefde is...

Mijn eerst kaartje van 2016.

Dit is het eerste kaartje van dit jaar en wist eigenlijk niet zo goed wat ik wilde maken. Iniedergeval even geen kerst meer. Was een beetje aan het brainstormen over goede voornemens. Normaal ben ik niet zo van goede voornemens omdat ik weet dat ik ze toch niet ga waar maken. En toen dacht ik meer liefde. Dat vind ik wel een goed voornemen. Aangezien voor iedereen liefde anders is dacht ik liefde is...en het idee was er. Liefde staat voor mij voor romantisch en bloemen. En nog een heleboel andere dingen maar die kunnen niet op een kaart verwerkt worden. Dus ik laat het bij romantisch en bloemen. Dit is het resultaat.


Heb als basis kaart een licht roze kaart gebruikt. Uit het eerste vierkant heb ik de gladde ovale mal gestanst en uit het 2de vierkant heb ik de bewerkte ovale mal gestansd. Dit heb ik allemaal op elkaar geplakt. Daarna alle bloemetjes en blaadjes gestansd, bewerkt en op geplakt. De vogeltjes heb ik uit een fellere kleur roze gestansd zodat er meer contrast is en het niet te zoet zou worden. Liefde is... op het kleine ovaal gestempelt en op het vogeltje geplakt. En als laatste nog een paar diamond gems op geplakt. 

Ik heb veel vragen gekregen over "hoe maak je de bloemetjes" en wil daar binnenkort een hele blog van maken met tekst/ uitleg en fotos. 

Gebruikte materialen:
Cr1241 ovaal.
Cr1254 vierkant en label.
Cr1202 bloemen.
Lr0145 bloemen.
Col1316 bloemen.
Col1392 vogels.
Col1393 blaadjes.
Col1394 blaadjes.
Rb2224 mulberry papier roze.
Ju0937 diamond gems pink.
Pl1508 project nl clear stamp.

Dit is me 2de post en hoop dat jullie dit ook weer een leuke post vinden. Tips met iets wat beter kan blijven welkom.

Liefs sabine.


4 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine wat een mooie kaart! Leuke kleuren, mooie bloemen en lieve vogeltjes :) Voor mij is liefde ook respect voor elkaar en vertrouwen maar ook dat kan niet op een kaart verwerkt worden hihi :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel. Zeker weten respect en vertrouwen, denk dat voor mij wel een van de belangrijksten zijn. Het meeste past niet op een kaartje. Dan maar wat wel past. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer zo'n mooi resultaat Sabine. Vooral je bloem ;-)


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel petra. Ik ga volgende week een blog maken over de bloemetjes. Liefs sabine

      Verwijderen